Forum www.isenduurrpg.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Tworzenie Postaci   ~   Tworzenie Postaci
Sherigan
PostWysłany: Czw 15:19, 04 Lip 2013 
Mistrz Gry
Mistrz Gry


Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5


1. Wybierz swoją rasę;
CZŁOWIEK, rasa przystosowana i dobra do wszystkiego, ze średnią długością życia do ok. 70 lat,
ELF, doskonały łucznik lub mag, zależnie od przyjętej szkoły; różni się budową od swoich szlachetniejszych krewnych z racji na warunki Isenduur: jest niższy i bledszy. Nie stracil jednak wdzięku poruszania się. Długowieczny, dożywa 800 lat.
MROCZNY ELF, podobnie jak elf, jednak skłania się zdecydowanie w stronę magii.
CHIMERA (pół człowiek, pół…), jej cechy są uzależnione w dużej mierze od przyjętej „domieszki” (do ustalenia z MG bądź moderatorem),
LEKKOSTOPI, ludzie żyjący u podnóży Eskenkoldu Mniejszego, niskiego wzrostu, a za to dużej zwinności. Doskonali złodzieje oraz bardowie. Żyją nieco krócej niż ludzie, średnio do 65 lat,
BERGENOWIE, zwani też góralami. Potężnie zbudowani ludzie, żyjący w skupiskach na granicy Wichrowego Pustkowia. Twardzi, zahartowani i silni. Przeżywają do stu lat. Klasyczni barbarzyńcy.

2. Jaka jest Twoja płeć?
3. Ile masz lat?
4. Czym się zajmujesz…?
BARD, czyli człowiek wolący czystsze rozwiązania sytuacji konfliktowych. Powali urokiem i słodkimi tekstami. Zwykle ma przy sobie lutnię (trudno śpiewać grając na flecie), i krótki sztylecik, bo wie, że może uratować jego życie.
WOJOWNIK, czyli bohater z mieczem i tarczą, bądź dwoma mieczami, bądź z inną oferującą widowiskowe rozbryzgi krwi konfiguracją. Uniwersalny, pomiędzy siłą a zręcznością. Bo czasem grzecznie się nie da…
MAG, czyli „ten dziadzio w piżamie”. Często jest potężnym wsparciem dla drużyny, posiada wiedzę, której nikt normalny bez szczególnego daru nie posiądzie. Mimo że jest inteligentny, mówi mało, i trzyma się zazwyczaj z boku.
ZŁODZIEJ, czyli ta haniebna profesja, bez której straż miejska zostałaby bez roboty. Złodzieje są potrzebni, regulują obieg pieniądza w systemie ekonomiczno gospodarczym. Zakradnie się niezauważony i tak samo niezauważenie buchnie z czyjegoś domu wielką wazę. Zazwyczaj brzydzi się przemocą.
ZABÓJCA, czyli ten, dla którego liczy się wnętrze. Charakteryzuje go właściwie to samo, co złodzieja, oprócz źródła zarobku – nie brzydzi się przemocą, czerpie z niej korzyści, a często przyjemność. Chory sukinkot…
BARBARZYŃCA, nim się nie zostaje, nim się trzeba urodzić. Jest to profesja niemal ściśle przypisana dla Bergenów, chociaż znane są przypadki, w których poprzez wiedzenie życia w spartańskich warunkach barbarzyńcą stawał się ktoś, kogo by nikt o to nie posądził. Uwielbia to, co ciężkie i to, co miażdży. Czasem nawet nie ma problemów z wypowiadaniem się, chociaż nie oszukujmy się, nie jest erudytą…

Zawsze możesz zostać kimś innym – po uzgodnieniu z MG.
5. Parę słów o sobie – opisz swój wygląd, streść swoją historię…
6. Twoje współczynniki. Masz do rozdzielenia 20 punktów pomiędzy cztery współczynniki;
SIŁA, czyli jak duży kawałek żelaza możesz mieć na sobie i w dłoni,
ZRĘCZNOŚĆ, czyli jak bardzo wróg Cię nie usłyszy/zobaczy,
SIŁA WOLI, czyli jak dobrze rozwinięte są Twoje zdolności magiczne,
INTELIGENCJA, czyli jak bardzo wygadany jestes.

Po przydzieleniu współczynników umieść je w miejscu opisu na dole posta.

Po wybraniu współczynnika Siła Woli pomnóż go przez 3 – to będą Twoje punkty many. Punkty życia wylicza się dodając do siły 12. Te wyniki również zapisz na dole.

7. Napisz, kogo wyznajesz, w przyszłości może to zaprocentować…
MITTRAMIEL, elficka bogini. Jest przede wszystkim patronką łuczników i pokojowych „zjadaczy chleba”,
REGH’AR, patron wojowników i rycerzy, przedstawiany zwykle jako rycerz z dłońmi opartymi o głownię miecza,
SEKHE, patronka wszystkic, którzy działają cicho i skrycie,
OGRIM, czczony głównie przez Bergenów. Bóg o dzikiej, ale chaotycznie dobrej naturze.Jego atrybutem jest ciężki młot bojowy.
DELOHIM, patron magów. Przedstawiany z kosturem, pochodzącym według legend z jednego z drzew Świętego Lasu,
ISHRA, bóg bez ścisłego ukierunkowania. Jest opiekunem, dla każdego ze swych wyznawców ma podarunek – sęk w tym, że nieco mniejszy. Dba on za to o dobre zdrowie swoich wyznawcow. Ciesza się oni dłuższym niż inni przedstawiciele ras zyciem.

KOHORTĘ, boga, którego wyznawcą jest każda istota Isenduur z racji samego pochodzenia z Kontynentu, wybiera się automatycznie, patrona natomiast dodatkowo.

8. Na koniec, jak Ci na imię…?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sherigan dnia Wto 20:16, 09 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.isenduurrpg.fora.pl Strona Główna  ~  Tworzenie Postaci

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach